ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista do spraw zamówień publicznych

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie, 14-200 Iława, ul. Dąbrowskiego 17A

Wymiar etatu: Umowa zlecenie

Ilość etatów: 1

Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Data udostępnienia: 2018-04-20

Ogłoszono dnia: 2018-04-20 przez Joanna Kowalska

Termin składania dokumentów: 2018-05-04 10:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2018

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzysta w pełni praw publicznych.
  3. Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie.
  4.  Wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, ekonomiczne, administracyjne).
  5. Znajomość przepisów ustawy: Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie – umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych.
  6. Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz innych przepisów i aktów obowiązujących przy stosowaniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  7. Zdolności organizacyjne, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  8. Znajomość stosowania przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
  9. Doświadczenie w realizacji zamówień udzielanych w projektach dofinansowywanych ze środków funduszy UE.
  10. Znajomość krajowego oraz wspólnotowego prawa zamówień publicznych.
  11. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe  w pracy w obszarze zamówień publicznych, w tym administracji publicznej

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych dot. realizacji projektu „KURS NA AKTYWNOŚĆ” realizowanego w latach 2018-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  2. Przygotowanie zamówień i wyłonienie wykonawców zgodnie z postępowaniem zamówień publicznych.
  3. Sporządzanie umów o zamówienia publiczne.
  4. Udział w pracach komisji przetargowej.
  5. Prowadzenie korespondencji w tym odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp..
  6. Ocena formalno – prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne).
  7. Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

< 6 %

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny
  2. Życiorys (CV) z opisem przebiegu zatrudnienia
  3. Dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
  4. Inne dokumenty poświadczające ewentualne doświadczenie zawodowe lub ukończone kursy czy szkolenia
  5. Kserokopie świadectw pracy.
  6. Podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe wraz z wynikającą z art. 233 K.K.
  7. Podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych art. 233 K.K.
  8. Podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na w/w stanowisku pracy.
  9. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie.
  10. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-05-04 10:00:00
c. Miejsce:
Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 04 maja 2018 roku do godz. 10.00 pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie, ul. J. Dąbrowskiego 17A, 14-200 Iława, w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na  stanowisko  specjalista do spraw zamówień publicznych”.
 
Aplikacje, które wpłyną niekompletne lub powyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U.z 2016 r. poz. 922 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 902)”.
 
Planowany termin rozpoczęcia zatrudnienia – 10 maja 2018 roku.
 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (89) 6443044.
 
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. W związku z tym kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
oraz tablicy informacyjnej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Iławie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kowalska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kowalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-04-20 13:37:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-04-20 13:39:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-05-08 10:24:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1210 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony