Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie, 14-200 Iława, ul. Dąbrowskiego 17A
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Data udostępnienia: 2013-12-13
Ogłoszono dnia: 2013-12-13 przez Jolanta Rynkowska
Termin składania dokumentów: 2013-12-23 00:00:00
Nr ogłoszenia: -
Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie – oświadczenie,
• zaświadczenie lub inny równoważny dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu radcy prawnego na podst. art 23 ustawy o radcach prawnych (Dz.U.tj. 2010 Nr 10,poz.65 ze zm.)
• co najmniej 5-cio letni staż na stanowisku radcy prawnego,
• życiorys (CV), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• list motywacyjny,
• oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym,
• kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
• podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe ,
• podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.”
b. Wymagania dodatkowe:
• 2-letni staż pracy w ośrodkach pomocy społecznej, domach pomocy społecznej, ośrodkach interwencji kryzysowej, powiatowych centrach pomocy rodzinie,
• znajomość obsługi komputera oraz prawnych programów komputerowych,
• znajomość przepisów prawa w zakresie samorządu terytorialnego, finansów publicznych, , pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych, przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, oświaty , prawa energetycznego, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
• zdolności organizacyjne, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
• znajomość stosowania przepisów KPA, KPC,KC,
• doświadczenie w obsłudze interesantów,
• znajomość obsługi programów ŚR, POMOST, dodatki mieszkaniowe, stypendia, FA, windykacje,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• obsługa programów komputerowych i prowadzenie dokumentacji z zakresu: świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, windykacji, stypendiów, dodatków mieszkaniowych, dodatków energetycznych, pomocy społecznej (rozliczanie realizacji świadczeń), ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, przygotowanie i monitorowanie spraw związanych z odwołaniami klientów, obsługa interesantów.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-12-23 00:00:00