ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Starszy referent ds. kadrowo-administracyjnychDrukuj informację Ogłoszenie numer: Starszy referent ds. kadrowo-administracyjnych

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Starszy referent ds. kadrowo - administracyjnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie, 14-200 Iława, ul. Dąbrowskiego 17A

Wymiar etatu: 100

Ilość etatów: 1

Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Data udostępnienia: 2023-07-19

Ogłoszono dnia: 2023-07-19

Termin składania dokumentów: 2023-08-04 10:00:00

Nr ogłoszenia: Starszy referent ds. kadrowo-administracyjnych

Id ogłoszenia: 9/2023

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne);
  2. obywatelstwo polskie;
  3. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków;
  4. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy;
  5. znajomość komputerowych programów kadrowo-płacowych;
  6. znajomość przepisów m.in. ustawy o finansach publicznych, aktów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracownikach samorządowych, KPA itp.;
  7. nieposzlakowana opinia;
  8. posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
    o służbie cywilnej;
  9. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzysta w pełni praw publicznych;
  10. brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  11. umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
  12. umiejętność dobrej organizacji własnego stanowiska pracy indywidualnej
    i zespołowej;
  13. wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Co najmniej 2-3 letni staż pracy na podobnym stanowisku administracyjno-biurowym;
  2. komunikatywność, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, terminowość; kreatywność
  3. umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres;
  4. znajomość zasad ochrony danych osobowych;
  5. umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

w zakresie kadr:
  • prowadzenie polityki kadrowej Ośrodka;
  • kompletowanie dokumentów osobowych, zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników;
  • sporządzanie umów o pracę, na podstawie wytycznych Kierownika, świadectw pracy pracowników;
  • prowadzenie oraz kontrola ewidencji czasu pracy pracowników;
  • wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego;
  • prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej w programie PŁATNIK (zgłoszenia i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i zleceniobiorców, raportów dla pracowników);
  • wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika, a także byłych pracowników do celów emerytalno-rentowych;
  • wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
  • sporządzanie sprawozdań do GUS, PFRON;
  • współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury.
 
w zakresie spraw socjalnych:
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • załatwianie spraw związanych z leczeniem sanatoryjnym i badaniami okresowymi pracowników Ośrodka;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej BHP i zaopatrywanie pracowników w przysługującą odzież ochronną;
 
w zakresie obsługi programu PŁATNIK:
  • sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, wyrejestrowujących i rozliczeniowych do ZUS od zasiłków stałych z pomocy społecznej i świadczeń pielęgnacyjnych z systemu świadczeń rodzinnych;
  • sporządzanie dokumentów korygujących, raportów imiennych, wniosków o zwrot nienależnie pobranych składek;
 
inne zadania:
  • sporządzanie miesięcznej informacji do PFRON;
  • sporządzanie wniosków i rozliczeń finansowych osób bezrobotnych w ramach prac interwencyjnych;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej użytkowania przez tut. Ośrodek samochodów typu autobus;
  • prowadzenie i rozliczanie kart drogowych;
  • obliczanie godzin nadliczbowych pracy kierowców;
  • ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Ośrodka oraz przekazywanie jej poszczególnym pracownikom zgodnie z dekretacją Kierownika;
  • sporządzanie corocznych zapytań ofertowych;
  • sporządzanie corocznego sprawozdania z BDO;
  • zaopatrywanie Ośrodka w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym w materiały biurowe i kancelaryjne.
 
w zakresie obsługi archiwum zakładowego:
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw i ich przygotowanie do przekazania do archiwum zakładowego;
  • przejmowanie właściwie opracowanych akt z poszczególnych komórek organizacyjnych;
  • przechowywanie, zabezpieczenie oraz ewidencjonowanie posiadanych i przejmowanych akt;
  • przeprowadzenie skontrum dokumentacji;
  • inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, której okres przechowywania upłynął;
  • przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego;
  • utrzymywanie współpracy, kontaktów z archiwum państwowym;
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. termin rozpoczęcia pracy 1 września 2023 r.;
  3. praca przy monitorze komputerowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie;
  4. praca w siedzibie Ośrodka, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.15 do 15.15;
  5. na stanowisku wykorzystywany jest niezbędny sprzęt komputerowy i biurowy (drukarki, niszczarki, kserokopiarki itp.)

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z opisem przebiegu zatrudnienia;
  3. dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
  4. inne dokumenty poświadczające ewentualne doświadczenie zawodowe lub ukończone kursy czy szkolenia;
  5. kserokopie świadectw pracy;
  6. podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe wraz z wynikającą z art. 233 K.K;
  7. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych art. 233 K.K;
  8. podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na w/w stanowisku pracy;
  9. kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie – załącznik nr 1;
  10. w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością – kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
  11. klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji procesu naboru na wolne stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Iławie – załącznik nr 2.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-08-04 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne wraz z załącznikami należy składać w zamkniętej kopercie w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Iławie, ul. Dąbrowskiego 17A, 14-200 Iława lub wysłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Dąbrowskiego 17A, 14-200 Iława z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Starszy referent ds. kadrowo-administracyjnych” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 sierpnia 2023 roku do godz. 10.00.
Aplikacje, które wpłyną niekompletne lub powyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie i miejscu postępowania. Informacja
o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gops.ilawa.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka. Po ogłoszeniu informacji o wynikach naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Iławie, ul. J. Dąbrowskiego 17A, 14-200 Iława.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (89) 644-30-56
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U.2019.1781), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 roku (tekst jednolity: Dz.U.2022.530)
 
Iława, dnia 19.07.2023 r.
 
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Iławie
Agnieszka Murawska

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony