ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Radca prawny

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie, 14-200 Iława, ul. Dąbrowskiego 17A

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Data udostępnienia: 2013-12-13

Ogłoszono dnia: 2013-12-13 przez Jolanta Rynkowska

Termin składania dokumentów: 2013-12-23 00:00:00

Nr ogłoszenia: -

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie – oświadczenie,
• zaświadczenie lub inny równoważny dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu radcy prawnego na podst. art 23 ustawy o radcach prawnych (Dz.U.tj. 2010 Nr 10,poz.65 ze zm.)
• co najmniej 5-cio letni staż na stanowisku radcy prawnego,
• życiorys (CV), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• list motywacyjny,
• oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym,
• kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
• podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe ,
• podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.”
 
b. Wymagania dodatkowe:
• 10-cio letni staż na stanowisku radcy prawnego w ośrodkach pomocy społecznej, domach pomocy społecznej, ośrodkach interwencji kryzysowej, powiatowych centrach pomocy rodzinie,
• znajomość obsługi komputera oraz prawnych programów komputerowych,
• znajomość przepisów prawa w zakresie samorządu terytorialnego, finansów publicznych, zamówień publicznych, pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych, przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej,
• zdolności organizacyjne, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
• znajomość stosowania przepisów KPA, KPC,KC,
• dyspozycyjność w godzinach pracy Ośrodka Pomocy.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. redagowanie i przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych,
2. opiniowanie pod względem prawnym projektów uchwał, umów, porozumień, oświadczeń woli – w tym z zakresu prawa pracy,
3. rozwiązywanie spraw problematycznych z zakresu wykonywanych przez MOPS zadań własnych i zleconych,
4. zawiadamianie właściwych organów o stwierdzeniu przestępstwa ściganego z urzędu,
5. udzielanie pracownikom MOPS porad i wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów prawa,
6. występowanie w charakterze pełnomocnika Dyrektora MOPS w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi,
7. informowanie pracowników MOPS o zmianie przepisów prawnych,
8. prowadzenie szkoleń pracowników MOPS w zakresie stosowania przepisów prawnych,
9. udzielanie porad klientom MOPS w zakresie zadań realizowanych przez MOPS.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-12-23 00:00:00
« powrót do poprzedniej strony