ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. księgowości

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie, 14-200 Iława, ul. Dąbrowskiego 17A

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Data udostępnienia: 2017-12-04

Ogłoszono dnia: 2017-12-04 przez Monika Fota

Termin składania dokumentów: 2017-12-15 10:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2017

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania formalne:
  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzysta w pełni praw publicznych;
  3. Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  4. Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;
Wymagania niezbędne:
 
1. Znajomość regulacji prawnych w zakresie:
  • Ustawy o finansach publicznych;
  • Ustawy o rachunkowości;
  • Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
  • Ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;
  • Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych;
  • Ustawy o pomocy społecznej;
  • Ustawy o pracownikach samorządowych;
  • Ustawy Kodeks Pracy.
2. Doświadczenie w zakresie spraw objętych zakresem czynności w administracji publicznej/samorządowej.
3. Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
4. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, terminowość w realizacji powierzonych zadań, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, odporność na stres;
5. Roczne doświadczenie w instytucjach pomocy społecznej.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość obsługi programu Kadry i Płace ROMAD;
  2. Znajomość obsługi programu Finansowo-księgowego ROMAD
  3. Znajomość obsługi programu Płatnik;
  4. Znajomość portalu sprawozdawczego GUS;
  5. Znajomość zasad finansowania zadań z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Naliczanie list płac i sporządzanie przelewów wynagrodzeń, zasiłków chorobowych i macierzyńskich;
  2. Naliczanie i sporządzanie przelewów należności z tytułu umów cywilnoprawnych;
  3. Naliczanie i sporządzanie przelewów składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy;
  4. Sporządzanie list płac dotyczących wypłat świadczeń z ZFŚS;
  5. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej rachunku ZFŚS;
  6. Wykonywanie poleceń przelewów wynagrodzeń oraz dobrowolnych i przymusowych potrąceń od wynagrodzeń;
  7. Sporządzanie miesięcznych deklaracji oraz raportów dla ZUS;
  8. Prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart zasiłków pracowników;
  9. Wprowadzanie przelewów do systemu bankowości internetowej;
  10. Ewidencja dochodów budżetowych;
  11. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania;
  12. Prowadzenie kasy, podejmowanie gotówki z banku i sporządzanie raportów z obrotów gotówki;
  13. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracownikom;
  14. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7 oraz sporządzanie informacji ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów;
  15. Sporządzanie sprawozdań z realizacji wynagrodzeń do organu prowadzącego;
  16. Sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych do GUS;
  17. Sporządzanie planów finansowych dotyczących wynagrodzeń;
  18. Sporządzanie rocznych informacji o dochodach i zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych;
  19. Przekazywanie informacji, sporządzanie analizy, prezentowanie danych w zakresie wynagrodzeń na prośbę organu prowadzącego, kierownika jednostki, głównego księgowego;
  20. Ewidencja środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
  21. Prowadzenie analityki dłużników z Funduszu Alimentacyjnego w programie finansowo – księgowym oraz uzgadnianie sald z ewidencją syntetyczną;
  22. Techniczne przygotowanie dokumentów płacowych, księgowych do archiwizacji.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Zatrudnienie od 01.01.2018 r.
  2. Wymiar czasu pracy – 1 etat.
  3. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
  4. Praca od poniedziałku do piątku w godz. Od 7.15 do 15.15

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys – curriculum vitae;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających poprzednie zatrudnienia;
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;
  5. Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia zawodowego;
  6. Oświadczenie o niekaralności;
  7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
  8. Oryginał kwestionariusza osobowego.
  9. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys – curriculum vitae, winny być opatrzone klauzulą:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych  (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-12-15 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne wraz z załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 15 grudnia 2017 roku do godz. 10.00 w pok. nr 6  w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Iławie, ul. Dąbrowskiego 17A, 14-200 Iława, pocztą elektroniczną na adres: gops@gops.ilawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 262 z późn. zm.)) lub pocztą na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie z dopiskiem: „Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor ds. księgowości”.
W razie złożenia dokumentów drogą pocztową za datę złożenia uważać się będzie datę stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną niekompletne lub powyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (89) 644-30-56.

VII. Informacje dodatkowe:

Postepowanie składać się będzie z:
Etap I Analiza złożonych dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym.
Etap II Sporządzenie  listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu, do kolejnego etapu naboru tj. rozmów kwalifikacyjnych. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Iławie do czasu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru.
Etap III Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Iławie, ul. Dąbrowskiego 17A, 14-200 Iława. O terminie przeprowadzenia trzeciego etapu konkursu osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie.
W związku z tym kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego.
Administratorem danych osobowych kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze jest Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wybrany na dane stanowisko w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty osób, które w procesie naboru zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, nie będą odsyłane i będzie je można odebrać osobiście w Ośrodku. Dokumenty nieodebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Fota
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-12-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Fota
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-12-04 13:43:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-12-04 13:45:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-08 11:32:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
820 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony